The Truth Be Told

Find your truth - Face your truth - Speak your truth - Be your truth.

søndag, mars 12, 2006

Er du der ute et sted?

Er du der ute et sted? Du som venter på noen som meg. For jeg venter på deg. Jeg har alltid ventet på deg.

Når vil våre veier møtes? Vil vi være to fremmede som krysser hverandre på gaten og utveksler et smil, for kun å gå tilbake til våre vanlige liv? Vil vi aldri vite at vi har møtt vår ène? Vil vi sørge over ensomheten, uten å vite at vi er hverandres kur for sorg? Vil vi for alltid lete, men aldri finne den vi leter etter?

Hver dag drømmer jeg om deg, du som er alt jeg trenger. Hver eneste dag tenker jeg på hvordan livet ville vært hvis jeg traff deg. Jeg skulle behandlet deg som den gudinnen du er, og aldri gi slipp på deg. Jeg ville kysset deg slik du aldri har blitt kysset før, og smilt som om jeg var i paradis. For hver dag med deg ville vært et paradis, fylt med endeløse muligheter, og alltid nye veier å utforske. Alltid skulle jeg vært der for deg. Faller du langt ned i ditt sinn, ville jeg hoppet etter deg. Du er mitt alt og ingenting - min soloppgang i horisonten.

Så hvor er det du befinner deg hen? Jeg smiler når jeg tenker på deg, men jeg vet ikke hvor du er. Ikke vet jeg om vi vil møtes, eller om vi ville forstått at vi var ment for hverandre hvis vi hadde gjort det. Uansett om vi aldri møtes, så vil jeg at du skal vite èn ting: Jeg vil alltid tenke på deg.